ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η διαδικασία αξιολόγησης αποτελεί πολύ σημαντικό στάδιο στην όλη θεραπευτική προσέγγιση της εκάστοτε περίπτωσης: είναι το στάδιο της συλλογής των απαιτούμενων στοιχείων και πληροφοριών που θα μας καθοδηγήσουν στη διάγνωση και εν συνεχεία στο κατάλληλο θεραπευτικό σχήμα.
Ποιός και πότε χρειάζεται να απευθυνθεί σε εμάς:
Δεδομένου ότι όσο πιο έγκαιρη είναι η παραπομπή, τόσο πιο αποτελεσματική είναι και η παρέμβαση, συστήνεται ο γονέας ή ο κηδεμόνας του παιδιού να κάνει άμεσα μία επαφή με το κέντρο, μόλις υποπέσει στην αντίληψή του κάτι ανησυχητικό ή μόλις του γίνει κάποια σχετική σύσταση από τον/την παιδίατρο ή τον/την εκπαιδευτικό του παιδιού
Τομείς Αξιολόγησης
-
Λόγου και Ομιλίας
-
Εργοθεραπευτική Aξιολόγηση
-
Μαθησιακών Δυσκολιών (Ειδικών και Γενικών)
-
Συναισθηματικών Δυσκολιών
-
Αξιολόγηση Σχολικής Eτοιμότητας (Α-ΤΕΣΤ)
-
ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ
-
WISC III
-
Σχολικός/Eπαγγελματικός Προσανατολισμός (ΑΡΙΣΤΟΝ ΤΕΣΤ)
-
Τεστ Ικανοτήτων